Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
HIL testovací stav pro soustavu univerzálních elektronických řídících jednotek
Zouhar, Štěpán ; Musil, Filip (oponent) ; Brablc, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá testováním elektronických řídicích jednotek, a to jednak funkčními testy, při kterých je ověřován hardware a software, a jednak testovacími metodami Model in the Loop, Software in the Loop, Processor in the Loop a Hardware in the Loop. V rámci praktické části byl vytvořen testovací přípravek pro testování funkčnosti dané řídicí jednotky. Přípravek je připojen k PC pomocí vstupně výstupní karty, testování je řízeno a vyhodnocováno skriptem v MATLABu. Celý proces testování je automatizován od počátečního nahrání testovacího firmware do testované jednotky, přes průběh celého testu až po nahrání bootloaderu. Dále byl vytvořen Hardware in the Loop test, při kterém řídicí jednotka plní roli regulátoru a DC motor je simulován v reálném čase na PC v prostředí MATLAB.
Hardware-in-the-loop simulation with using xPC target toolbox
Benko, Boris ; Dolák, Petr (oponent) ; Klusáček, Stanislav (vedoucí práce)
The submitted thesis „Hardware-in-the-loop simulation with using xPC Target toolbox“ deals with the using of xPC Target toolbox in conjunction with data acquisition card from National Instruments PCI-6259 for testing diagnostic embedded devices, using hardware-in-the-loop method. In the first part of the thesis, the importance of application of the method to the model based design is discussed. As a demonstration, the specific method is framed, tried out and used for testing the real ECU. The data from the simulation are gathered using the xPC Target, the results are subsequently compared to the data from the documentation of the fuel injection system Bosch Mono-motronic. This whole process is described in the second part of the thesis.
Elektrické servopohony pro kritické aplikace
Hubík, Vladimír ; Kurka, Otakar (oponent) ; Ondrůšek, Čestmír (oponent) ; Opluštil, Vladimír (oponent) ; Singule, Vladislav (vedoucí práce)
Disertační práce na téma „Elektrické servopohony pro kritické aplikace“ ucelenou formou analyzuje požadavky a nové trendy v oblasti elektrických servopohonů v oblasti kritických aplikací v letectví. Práce se především věnuje elektronicky komutovanému motoru středních výkonů, a to od funkčního popisu stroje přes dosud známé řídicí algoritmy a jejich porovnání až po návrh vlastního řešení elektrického pohonu. Jsou nastíněny vývojové práce v oblasti leteckého průmyslu od technického zadání, funkčního vzorku, prototypu až po navázání na sériovou výrobu a následnou certifikaci. Jsou rovněž aplikovány moderní metody vývoje založené na matematicko-fyzikálním modelování řešeného systému, které stále hledá své hlubší uplatnění v tomto odvětví. Na příkladu jsou také ukázány optimalizační postupy řídicích algoritmů. Tato práce si rovněž klade za cíl ověřit zjednodušení certifikačních procedur na základě generovaných dokumentů a výstupů z fáze modelování v prostředí MATLAB.
Simulační modelování elektrických pohonů pro vybrané kritické aplikace
Toman, Jiří ; Jalovecký, Rudolf (oponent) ; Szabó, István (oponent) ; Singule, Vladislav (vedoucí práce)
Disertační práce na téma „Simulační modelování elektrických pohonů pro vybrané kritické aplikace“ je zaměřena na oblast stanovených aplikací v civilním letectví. Vybranou aplikací, na kterou se tato práce zaměřuje, je elektricky poháněné a elektronicky řízené dávkovací palivové čerpadlo, které dodává palivo do leteckého motoru typu APU. Disertační práce ucelenou formou popisuje vývojový cyklus tohoto zařízení a prokazuje splnění všech vyžadovaných kritických funkcí. Při vývoji deklarovaného zařízení jsou maximální měrou aplikovány moderní přístupy z oblasti matematického modelování, simulace, verifikace, monitorování a predikce provozních stavů leteckých zařízení s cílem prokázat vhodnost jejich nasazení s ohledem na snížení času vývoje, snížení vývojových nákladů, prodloužení životnosti, prodloužení servisních intervalů, zvýšení uživatelského komfortu a snížení ceny, a to vše při zachování vyžadované spolehlivosti. Tato práce si rovněž klade za cíl prokázat a ověřit vhodnost nasazení elektronicky komutovaných stejnosměrných motorů do kritických aplikací v oblasti civilního letectví. K tomu je nezbytné navrhnout robustní řízení pohonu, které splní požadavky na stanovenou spolehlivost.
Use of the "model based design" method for the design of an embedded application
Mačišák, Martin ; Fiedler, Petr (oponent) ; Bradáč, Zdeněk (vedoucí práce)
This diploma thesis demonstrates the differences between approaches in software development. A code generation search is performed. The work describes possible tools and methods of code validation and verification. The next part provides information on the use of a design-based model in critical-demanding applications. Further, the work describes the proposal of platforms for controling the BLDC motor. Low leve software is programed for these chosen platforms. The logic of controling and user interface is created. The logic of controling is created and tested in Simulink. Further more whole programmed code is connected with the low level layer. The whole solution of my diploma thesis is tested.
Use of the "model based design" method for the design of an embedded application
Mačišák, Martin ; Fiedler, Petr (oponent) ; Bradáč, Zdeněk (vedoucí práce)
This diploma thesis demonstrates the differences between approaches in software development. A code generation search is performed. The work describes possible tools and methods of code validation and verification. The next part provides information on the use of a design-based model in critical-demanding applications. Further, the work describes the proposal of platforms for controling the BLDC motor. Low leve software is programed for these chosen platforms. The logic of controling and user interface is created. The logic of controling is created and tested in Simulink. Further more whole programmed code is connected with the low level layer. The whole solution of my diploma thesis is tested.
HIL testovací stav pro soustavu univerzálních elektronických řídících jednotek
Zouhar, Štěpán ; Musil, Filip (oponent) ; Brablc, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá testováním elektronických řídicích jednotek, a to jednak funkčními testy, při kterých je ověřován hardware a software, a jednak testovacími metodami Model in the Loop, Software in the Loop, Processor in the Loop a Hardware in the Loop. V rámci praktické části byl vytvořen testovací přípravek pro testování funkčnosti dané řídicí jednotky. Přípravek je připojen k PC pomocí vstupně výstupní karty, testování je řízeno a vyhodnocováno skriptem v MATLABu. Celý proces testování je automatizován od počátečního nahrání testovacího firmware do testované jednotky, přes průběh celého testu až po nahrání bootloaderu. Dále byl vytvořen Hardware in the Loop test, při kterém řídicí jednotka plní roli regulátoru a DC motor je simulován v reálném čase na PC v prostředí MATLAB.
Simulační modelování elektrických pohonů pro vybrané kritické aplikace
Toman, Jiří ; Jalovecký, Rudolf (oponent) ; Szabó, István (oponent) ; Singule, Vladislav (vedoucí práce)
Disertační práce na téma „Simulační modelování elektrických pohonů pro vybrané kritické aplikace“ je zaměřena na oblast stanovených aplikací v civilním letectví. Vybranou aplikací, na kterou se tato práce zaměřuje, je elektricky poháněné a elektronicky řízené dávkovací palivové čerpadlo, které dodává palivo do leteckého motoru typu APU. Disertační práce ucelenou formou popisuje vývojový cyklus tohoto zařízení a prokazuje splnění všech vyžadovaných kritických funkcí. Při vývoji deklarovaného zařízení jsou maximální měrou aplikovány moderní přístupy z oblasti matematického modelování, simulace, verifikace, monitorování a predikce provozních stavů leteckých zařízení s cílem prokázat vhodnost jejich nasazení s ohledem na snížení času vývoje, snížení vývojových nákladů, prodloužení životnosti, prodloužení servisních intervalů, zvýšení uživatelského komfortu a snížení ceny, a to vše při zachování vyžadované spolehlivosti. Tato práce si rovněž klade za cíl prokázat a ověřit vhodnost nasazení elektronicky komutovaných stejnosměrných motorů do kritických aplikací v oblasti civilního letectví. K tomu je nezbytné navrhnout robustní řízení pohonu, které splní požadavky na stanovenou spolehlivost.
Simulační modelování elektrických pohonů pro vybrané kritické aplikace
Toman, Jiří ; Singule, Vladislav (vedoucí práce)
Disertační práce na téma „Simulační modelování elektrických pohonů pro vybrané kritické aplikace“ je zaměřena na oblast stanovených aplikací v civilním letectví. Vybranou aplikací, na kterou se tato práce zaměřuje, je elektricky poháněné a elektronicky řízené dávkovací palivové čerpadlo, které dodává palivo do leteckého motoru typu APU. Disertační práce ucelenou formou popisuje vývojový cyklus tohoto zařízení a prokazuje splnění všech vyžadovaných kritických funkcí. Při vývoji deklarovaného zařízení jsou maximální měrou aplikovány moderní přístupy z oblasti matematického modelování, simulace, verifikace, monitorování a predikce provozních stavů leteckých zařízení s cílem prokázat vhodnost jejich nasazení s ohledem na snížení času vývoje, snížení vývojových nákladů, prodloužení životnosti, prodloužení servisních intervalů, zvýšení uživatelského komfortu a snížení ceny, a to vše při zachování vyžadované spolehlivosti. Tato práce si rovněž klade za cíl prokázat a ověřit vhodnost nasazení elektronicky komutovaných stejnosměrných motorů do kritických aplikací v oblasti civilního letectví. K tomu je nezbytné navrhnout robustní řízení pohonu, které splní požadavky na stanovenou spolehlivost.
Hardware-in-the-loop simulation with using xPC target toolbox
Benko, Boris ; Dolák, Petr (oponent) ; Klusáček, Stanislav (vedoucí práce)
The submitted thesis „Hardware-in-the-loop simulation with using xPC Target toolbox“ deals with the using of xPC Target toolbox in conjunction with data acquisition card from National Instruments PCI-6259 for testing diagnostic embedded devices, using hardware-in-the-loop method. In the first part of the thesis, the importance of application of the method to the model based design is discussed. As a demonstration, the specific method is framed, tried out and used for testing the real ECU. The data from the simulation are gathered using the xPC Target, the results are subsequently compared to the data from the documentation of the fuel injection system Bosch Mono-motronic. This whole process is described in the second part of the thesis.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.